poniedziałek, 21 maja 2012

Wstęp.

Witajcie kochani :)

Jestem flighltess bird i mam w planach trochę Wam tutaj polatać.
Postanowiłam, że rozpocznę swoje amatorskie opowiadanie, kto wie, może przerodzi się ono w mini książkę. Czas pokaże. To zależy od Was i ode mnie, ale głównie od Was. Będę starała się zainteresować przypadkowych czytelników, tak aby zajrzeli tu kolejny raz i zostali moimi stałymi kompanami.
To mój pierwszy tego typu pomysł, także wszelkie uwagi i komentarze z opiniami mile widziane, ba, nawet koniecznie ! Nie znam się na tym kompletnie, więc żadnymi zasadami nie będę się kierować, po prostu pisać to co dyktuje serce :)
Kolejne rozdziały będę starała się dodawać w weekendy, kończę właśnie III gim także sami wiecie jak to jest. Walka o oceny i punkty, żeby dostać się do fajnego liceum : D. Ale jak tylko pojawią się nasze upragnione wakacje, powinnam zjawiać się tu częściej :)
A no i jeszcze jedno -- > jeśli macie swoje blogi, niekoniecznie z opowiadaniami - piszcie linki a na pewno będę tam zaglądać :)

No nie zanudzam już, i zapraszam do part 1 :)


xoxoxoxo ~ flightless bird.

2 komentarze:

  1. Dzięki za odwiedziny mojego bloga. No to zabieram się za czytanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynam czytać :) Mam nadzieję, że będzie ciekawie. Wpadnij do mnie http://beginning-of-the-endd.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń